Länge, LÄNGE SEDAN!

hejsan världen! nu var det ett tag sen jag bloggade, och anledningen till att jag börjar idag e för att meddela att jag har bilddagbok, guitar hero 3, SupCom FA, Crysis, Unreal Tournament 3 och mycket mer! jag får helt enkelt försöka att skriva litegrann.. även om jag måste erkänna att det inte kan bli så värst mycket varje dag/vecka ;)
Idag tänkte jag börja med att recensera Crysis!
image40
som jag har haft ögonen på länge, och som faktiskt överträffade mina förväntningar!
självklart måsta alla aspekter av spelet vara välgjort för att man ska tycka om det, men i Crysis fall finns det en aspekt som jag speciellt gillar, GRAFIKEN! hade man haft en skala på 1-10 hade jag fått sätta en 12a!
Har man inställningarn på "Low" så ser det bra ut, på "Medium" så tycker man att det är lika med resten av dagens spel.... MEN! sätter man inställningarna på "High" så ser det FANTASTISKT UT! (o då har jag ändå inte på det högsta! eftersom det kräver ett DX10 kort... vilket jag såååå längtar efter!
Spelet kör rätt så bra på min dator, men jag har då en Dual Core 2.67 Ghz, 2gb DDR2 ram med frekvenshastighet på.... tror det var 1033... eller nåt sånt, ett moderkort som klarar de allra snabbaste DDR3 minnena!
så, man måste nog ha åtminstone en rätt så acceptabel rig för att man riktigt ska uppskatta spelet!
plus att den inbyggda editorn erbjuder en så mycket kontrol att det nästan är löjligt! själv är jag inte så bra på "editorer" men jag har lyckats skapa någonting iallafall!

nästa gång går jag in på... Forged Alliance!
 image41

-<ACU Recalling, Quantom teleporter ready!>-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0