Franska...

Tjenare Världen!
Idag så hade jag Franska prov,
image17
(hihi!) gick inte så extremt bra..... gick faktiskt riktigt dåligt! men man svarade på allt så man får väl åtminstone ge sig själv en gnutta credit! :P
IDAG SÅ HAR JAG SMAKAT JULENS FÖRSTA JULMUST!
är det inte underbart? julmust är så extremt gott! såg det på Lidl när flickvännen och jag var där inne o köpte choklad!
jo, flickvännen var os mig från igår till idag, vi tittade på Film och köpte godis på Willys (3,90kr/Hg)
var rätt så gott! :P
och nu så har man höstlov! Hurra! sen e de APU...... har skickat förfrågan till en skola.. ska se om de har svarat!
ha de gott!

Baggen signing out!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, det var henne du såg i hannahs nya stövlar. men stövlarna var 17 cm höga, hehe. jag testade dem också, jag kände mig ganska lång. blev typ 1,95:D

2007-10-26 @ 18:39:49
URL: http://niquis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0