För det Första...

Ja, så nu har jag också blivit medryckt i den stora likgiltiga grå massan, nu ska jag börja blogga!
Det finns väl egentligen ingen anledning? men jo du! de finns det! (har jag iaf blivit tillsagd)
Med detta sagt, så vill jag välkomna alla försvunna själar till denna oas av nördighet!
Har någon ett tips om vare sig spel (datorer eller bräd.. eller va ni nu vill..) så kollar jag upp det och skriver en rad! (kanske, får se hur engagerad jag blir av min blogg..)

Men, men!




These are the days!image1

P.s Spore Rules!

Kommentarer
Postat av: anna

Gött att du skaffat blogg:-)
Ser mycket fram emot att följa den!

2007-10-12 @ 13:36:05
URL: http://niquis.bebblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0