Lina och Perry...

Tjenare! idag är det tydligen bestämt, jag har för eleverna nu officiellt blivit omdöpt till Lina, för att det ligger nära till hands om man heter linus, plus att  jag brukar vara på tjejernas lag när vi spelar kingen.
Perry har jag också blivit döpt till! efter Paris Hilton (inte för att jag vet hu de kom på det.. men, men)
Men den stora nyheten jag har nu är att jag har hittat en sida som ger en möjlighet att skapa en egen "Poll" (undersökning) via nätet som man kan posta på sin blogg eller vad man nu har.
Min Undersökning
Hoppas denna funkar nu ;) får kanske hitta på någon bättre som man kan ha permanent på Bloggen! fast denna är bara ett test, bli ändå glad om ni bestämmer er för att svara!

MvH Lina ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte hur jag ska tolka hur du fått dina nya namn, men jag tror jag ska börja kalla dig Perry iaf, hehe.

2007-11-10 @ 21:35:49
URL: http://niquis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0