Gratis SMS...

Tjenare! bloggar idag igen tänkte jag!
Hittat en sida som ger en 2 gratis sms per dag! plus att man kan tjäna ihop tll flera sms om man deltar i t.ex. tävlingar eller erbjudanden och liknande, om ni bestämmer er för att ni skulle vilja bli medlemmar kan ni väl kommentera mig eran EMail adress! så kan jag "Rekrytera" er, så får jag lite fler sms med ;) annars har ni nog länken här: SmsTillAlla
Plus att jag hittade en rätt rolig sång! The Portal Song, eller "Still Alive" som den heter!
för er som vill veta historien bakom Portal spelet så kan ni söka på "Portal +commentary" på YouTube!
aja, det var väl allt för mig! ska träffa flickvännen imon! ska bli så otroligt roligt! har saknat henne så att det är overkligt (som vanligt då!)

aja!

SES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin låt, finstämd, du är duktig på att fixa till din blogg. Syster vill ha gratis sms....du vet hennes email, annars fråga henne, kramar i massor, Mamma

2007-11-07 @ 20:44:35
Postat av: Anna

Vilken söt sång!
Kemiprov till och med kapitel 4. Unjefär halva provet var med alternativ. Jo, jag ska byta till samhäll efter jul. Blir massa att läsa ifatt, men det är ju intressanta ämnen:) Kram

2007-11-08 @ 18:55:45
URL: http://niquis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0