Kussar på lördagen..

Tjena allihopa därute! idag har jag varit uppe hos mina kusiner en stund, en liten stund..
körde Oblivion med näst-minstingen ;) håller också på att installera demot av Hellgate! ;)
image11 
Detta var vad jag gjorde i 2 timmar igår ;) allting som behövs finns på www.garrysmod.org (förutsatt att ni äger garrysmod och Half-life 2). Svinkul........
En annan kul grej som jag också hittade (blev tipsad om, tack Adam!) är ett flash spel, kallat "Flash Portal"
Det är baserat på ett spel som nyligen släppts av Valve, Portal. (shocking! :P)
image13
själva flash-spelet ser naturligtvis inte ut sådär ;) det ser mer ut såhär!
image14
(Level 35 om ni undrar ;P ha inte orkat klara den än!... men, men!)
där har ni väl lite som kommer att underhålla er! hoppas jag..

SES! Kotor II Rules! (aswell!)

p.s visste ni att det finns en Halopedia? svinkul! läste där hela kvällen o lite på morgonen idag! ;)

P.s 28-10-2007 kommit till lvl 36 nu ;)
image20
p.s HEJ VERONICA! (L)


Kommentarer
Postat av: MO

Mmmm, fattar ju noll men kul att du har kul, ha de bra, kram

2007-10-20 @ 21:30:34
URL: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0