Film på vinsten!

Idag har jag pulat i typ 10 minuter och fixat ihop en liten film för er allihopa ;) den är av mig och min brorsa när vi spelar mot "Mr.Teatime" XD där vi faktiskt för en gångs skull vinner! XD
Jag är rosa, Brorsan är röd och Teatime är Grön XD

Skolarbete

Sitter här nu.. i skolan! egentligen så skulle jag ha haft sovmorgon, men jag och flickvännen vi skulle till bilskola tidigt på morgonen! (det är inte det att jag ska ta körkort snart eller så... november... utan jag vill bara sitt och läsa tillsammans med flickvännen XD nästan bara iaf.. :P) sedan har jag nu suttit och gjort lite Historia.. skulle skriva en artikel om Newcomens ångmaskin.. tyckte den blev helt ok iaf!
Jag körde lite mer Supreme Commander igår, jag och nån snube från nätet spelade mot min kompis! men vi båda förlorade.. jag börjar tro att han har nån cheat på lr nåt! XD

//Baggen

RSS 2.0