Goddagens Världen!

Tjenare allihopa därute som läser....
jag haver ena lita nyhet till eder... ;)
Unreal tournament 3 demot har just blivit släppt!  (
image3
http://www.unrealtournament3.com/
kan laddas ner på t.ex. fileplanet! (själv har jag inte fått det till att fungera.. men, men!)
en annan sak som släpptes i fredags (tror jag) är demoversionen av Call of Duty 4!
image4
http://www.callofduty.com/
kan också laddas ner på fileplanet! (även om registrering krävs, men det är gratis!)

spelade Halo 3 i helgen med! svinkul (o köra Coop då, dvs)
image5
http://www.halo3.com/
vilket måste köpas ;) lite småtråkigt slut... men annars riktigt god underhållning!
har kört 2an men ej 1an... lite synd... finns kanske billigt på blocket.. ja, ja..

flickvännen var hos mig igår med, så det var därför som jag inte skrev något på bloggen!
(hon fick reda på att jag bloggar idag... jag är sååå bra på hemligheter!)

men, men.. jag har inte hunnit med så mycket mer idag inom spelvärlden....
förutom att spela "The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Shivering Isles" (långt namn!)
Skitroligt! alla som gillar vare sig Oblivion eller Morrowind borde åtminstone prova Shivering Isles!

p.s.....  APU (ArbetsPlatsförlagd Utbildning) suger rejält....... både svårt o hitta plats o svintråkigt o vara där... oftast iaf......... o nu e de tydligen dags igen.... ne, jag struntar i att..... de får hitta nåt t mig ;) (skolan då asså!) hoppas de 2 veckorna flyger förbi....

Baggen, Signing out!

"You are Forerunner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0