Bättre sent än aldrig

Hejsan! förlåt för avbrottet som hände igår ;) hände inget direkt värt att rapportera..
fick tillbaka prov som jag haft i fysik idag/igår
Fysik, 22/23 MVG bättre än väntat ;)
Engelska, 121.5/130 MVG sämre än väntat.. många slarvfel..
Men, men!
har inte gjort så mycket mer idag.. skulle upp till min gamla skla och fråga om APU.. men det tar jag imon när flickvännen följer med.. orkar inte gå dit själv.. snyft.. ;)
o så måste man ha med en bild nu också.. hmm... vad ska vi ta med denna gången..
image16
ser ni vad detta är? Dreamhack! ska dit sen i vinter.. kommer bli skoj! :P
de e alltid kul oträffa andra nördar ;) fast, jag ska inte ha datorplats, jag ska vara där över en dag o titta lite :P
men, men!

p.s flickvännen ska dit med mig! ville bara poängtera det så att man inte är i risk för en seriös "tjej-härdsmälta"
skojar bara, e jätteglad för att du ska med! Kram (L)
 
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är nog lite hård mot dig själv om engelskan, ett mvg är alltid ett mvg;-) Sen får man ju tillbaka historian imorgon med(hjälp!!)

2007-10-24 @ 20:43:07
URL: http://niquis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0