Karlshamn o Vesslan

Tjenare allihopa! imon ska jag till karlshamn me flickvännen! ska bli kul tycker jag!
kanske köpa lite.. ´spel.. kontantkort t mobben... vet inte riktigt.. nån present kanske ;)
förresten, har ni sett vad många bloggar det är som riktar sig mot mode/kändis/shopping intresserade tjejer?
Rejält skrämmande! men det är ju ett intresse det me, ska inte klaga ;)
idag var mina kusiner och ngra andra folk här på en liten supé (äh, vi fikade ok?)
Lärde mig hur man "streamar" (heter det va?) videos från t.ex. youtube idag ;) va lite roligt!
"Have a look"
"Spike Jones featuring Wilbur Hall - Pop Goes the Weasel"
Är han cool eller vad? tappar inte takten en  enda gång.. eller, jo en gång i slutet.. men..
What the heck... nobody's perfect! :P

Vi ses!

Have a great evening! ska kanske kladda lite mer på bloggens stilmall.. riktigt rolig syssla ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har varit flitig ser jag:) Fint!

2007-10-29 @ 19:27:12
URL: http://niquis.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vad fin din blogg är nu, gillar denna blå bakgrund bättre....tack för att du fixade min, många har sagt att den är snygg, kram/Mamma

2007-10-30 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0