APU SLUT!?

Tjenare Alla därute! nu är min APU slut!
Eller, ska jag vara glad? jag har ju haft roligt! spelat boll o så!
idag så delade jag ut godis bland alla eleverna medan deras lärare läste, det blev rätt mycket godis som gick åt!
jag köpte 3 påsar med olika sorters godis! Vingummin, blandade skumgummigodisar och lakritsgodis! såg riktigt fram emot att käka resterna! men det blev inte så mycket.. typ 10-12 godisar!
nu är det bara skolan som återstår! måste ju träna på Italienskan.. och ergonomi arbetet... samt historia arbetet...  osv.. men, men! man ska inte klaga!
Har äntligen fixat mitt... *nånting*kort.. det som man kan betala i affärer med! jag hade skaffat det för sådär 7-8 månader sen! men aldrig orkat aktivera det! :P lite lat får man väl säga!
aja.. orkar inte blogga mer! ska upp kl 7 imon! o måste plugga innan ;)

Kramar!

/Baggen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kanske ska bli lärare när du blir STOR....eller? Säkert uppskattat med godis på lektionstid, kram / Mamma

2007-11-17 @ 13:56:52
Postat av: Anna

vart har du tagit vägen? Det var längesen det hände något i baggens blogg;-). rapport om födelsedagspresenten på måndag;-P

2007-12-04 @ 16:45:38
URL: http://niquis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0